Komisija, atsižvelgdama į tai, kad 2019 m. AB „Amber Grid", AB „Energijos skirstymo operatorius" ir AB agrofirmai „Josvainiai" prasidės naujas 5 metų reguliavimo periodas, nustatė bendrovėms naujus minimalius teikiamų paslaugų kokybės rodiklius, kurie būtini užtikrinant kokybiškas ir nepertraukiamas paslaugas vartotojams.
AB „Amber Grid" nustatyti minimalūs kokybės lygiai:
Neplanuotų nutraukimų dėl operatoriaus atsakomybės skaičius | 0 |
Neplanuotų nutraukimų dėl operatoriaus atsakomybės suminė trukmė | 0 min. |
Laiku išsiųstų atsakymų į prašymą ar skundą procentinė dalis | 100 proc. |
AB „Energijos skirstymo operatorius" nustatyti minimalūs kokybės lygiai:
Vidutinė neplanuotų nutraukimų trukmė vienam vartotojui dėl operatoriaus atsakomybės | 0,345 min. |
Vidutinis neplanuotų nutraukimų skaičius vienam vartotojui dėl operatoriaus atsakomybės | 0,00334 |
Avarinės tarnybos atvykimų laiku procentinė dalis | 100 proc. |
Laiku išsiųstų atsakymų procentinė dalis; | 96,96 proc. |
AB agrofirmai „Josvainiai" nustatyti minimalūs kokybės lygiai:
Neplanuotų nutraukimų trukmė vienam vartotojui dėl operatoriaus atsakomybės | 0 min. |
Neplanuotų nutraukimų skaičius vienam vartotojui dėl operatoriaus atsakomybės | 0 |
Avarinės tarnybos atvykimų tikrinti vartotojo pranešimo apie nuotėkį laiku procentinė dalis | 100 proc. |
Laiku išsiųstų atsakymų procentinė dalis | 100 proc. |
Naujų vartotojų sistemų prijungimo minimalūs kokybės lygiai:
AB „Amber Grid" | 100 proc. | 0 proc. |
AB „Energijos skirstymo operatorius" | 98,81 proc | 1,34 proc. |
AB agrofirma „Josvainiai" | 100 proc. | 0 proc. |
Komisija, nustatydama naujus minimalius paslaugų kokybės lygius, įvertina pastarųjų 3 metų paslaugų kokybės rodiklių vidurkį. Nustatyti AB „Amber Grid", AB „Energijos skirstymo operatorius" ir AB agrofirmos „Josvainiai" minimalūs teikiamų paslaugų kokybės lygiai galios iki 2023 m. pabaigos.