Komisija, siekdama
užtikrinti vienodą teisinį reglamentavimą ir mažinti administracinę naštą ūkio
subjektams, pritarė gamtinių dujų sektoriaus įmonių veiklą reglamentuojančių
teisės aktų pakeitimams.
Nuo 2018 m. kovo 9 d. keičiasi Gamtinių dujų įmonių teikiamų
paslaugų patikimumo ir kokybės rodiklių, jų įvertinimo tvarkos aprašas, Suskystintų gamtinių dujų terminalo, jo
infrastruktūros ir jungties įrengimo bei eksploatavimo sąnaudoms ar jų daliai
kompensuoti skirtų lėšų administravimo tvarkos aprašas, Reikalavimai
gamtinių dujų skirstymo ir laikymo sistemos operatoriaus rengiamai atitikties
programai ir Prekybos
elektros energija ir gamtinėmis dujomis priežiūros taisyklės.
Nuo šiol suskystintų
gamtinių dujų terminalo (SGDT) lėšų administratorius SGDT lėšų administravimo
ataskaitą, o gamtinių dujų tiekimo bei perdavimo ir skirstymo įmonės – paslaugų
patikimumo ir kokybės rodiklių ataskaitas teiks kas pusmetį (dabar – kas
ketvirtį), visos periodinės ataskaitos turės būti teikiamos Komisijos Duomenų
surinkimo ir analizės informacinėje sistemoje (DSAIS).
Taip pat keičiasi
vartotojų prašymų dėl gamtinių dujų įmonių teikiamų paslaugų patikimumo ir
kokybės rodiklių nagrinėjimo terminai – buitinio vartotojo prašymas turės būti
išnagrinėtas per 30 kalendorinių dienų (dabar – per 10), o gavęs prašymą dėl naujo vartotojo prijungimo skirstymo sistemos
operatorius turės informuoti vartotoją apie savo sprendimą dėl jo sistemos
prijungimo ir siūlomas prijungimo sąlygas per 30 kalendorinių dienų (dabar –
per 45).