Komisija
išnagrinėjo tarp vartotojo R. D. ir AB „Energijos skirstymo operatorius“
kilusį ginčą dėl elektros įrenginių prijungimo prie elektros tinklų ir priėmė
sprendimą įpareigoti operatorių kaip įmanoma greičiau užbaigti prijungimo
darbus – prijungti vartotojo elektros įrenginius prie skirstomojo tinklo, taip
pat iš naujo perskaičiuoti prijungimo įmokos dydį.
Vartotojas nurodė, kad kreipėsi į AB „Energijos skirstymo
operatorius“ dėl elektros įrenginių prijungimo ir sumokėjo sutartyje nustatytą prijungimo
įmoką, tačiau operatorius per sutartyje numatytą 180 dienų terminą darbų
neatliko. Vartotojas taip pat nurodė, kad buvo pateikęs prašymą atliekant
prijungimo darbus apskaitos spintą įrengti arčiau daugiabučio namo.
Komisija, išnagrinėjusi faktines aplinkybes, nustatė, kad AB
„Energijos skirstymo operatorius“ atliko dalį elektros įrenginių prijungimo darbų,
numatytų sutartyje, tačiau vartotojo elektros įrenginiai vis dar nėra prijungti prie skirstomojo
tinklo – tai bendrovė įpareigota padaryti nedelsdama, kai tik vartotojas įrengs
vidaus elektros tinklą ir pateiks Valstybinės energetikos inspekcijos pažymą,
kad vartotojo elektros įrenginių techninė būklė atitinka numatytus reikalavimus.
Primename, kad elektros įrenginių prijungimas prie skirstomojo tinklo yra
baigtas tada, kai įrengiamas elektros apskaitos prietaisas.
Be to, Komisija įpareigojo AB „Energijos skirstymo
operatorius“ perskaičiuoti prijungimo įmoką, kurią vartotojas jau yra
sumokėjęs: įvertinus tai, kad buvo pakeista apskaitos spintos įrengimo vieta ir
dėl to sumažėjo prijungimui tiesiamo elektros tinklo ilgis, vartotojas turėtų
mokėti mažesnę įmoką už tiesiamą elektros tinklą.