Komisija,
siekdama gerinti besikreipiančių interesantų aptarnavimą, išsiaiškinti jų
poreikius ir pageidavimus, 2017 m. lapkričio 13–gruodžio 17 dienomis vykdo anoniminę
vartotojų apklausą (apklausos
nuoroda).
Kviečiame
pareikšti savo nuomonę apie aptarnavimo kokybę, teikiamos informacijos aiškumą
ir išsamumą, prašymų (skundų) priėmimo tvarką, vartotojų konsultavimo laiką,
taip pat išreikšti savo pageidavimus dėl aptarnavimo kokybės tobulinimo.
Komisijos
organizuojamos interesantų apklausos yra anoniminės, visa gauta informacija
naudojama tik Komisijos tikslams. Išanalizavus ir apibendrinus duomenis,
informacija skelbiama Komisijos interneto svetainėje. Ankstesnių apklausų
rezultatus galite rasti čia.
Jūsų
pastabos ir pageidavimai padeda mums tobulėti!