Įeiti
Nemokama tel. linija
vartotojams
+370 800 20500
El. p.
[email protected]
Pritaikyta neįgaliems
Kontaktai
Svetainės medis
Lietuvių
English
LinkedIn
Facebook
Atrodo, kad jūsų naršyklėje neįjungta „JavaScript“. Įjunkite „JavaScript“ ir bandykite dar kartą.
VERT
VERT
Šiuo metu pasirinkta
Atsinaujinantys ištekliai
Dujos
Elektra
Šiluma
Vanduo
Atliekų tvarkymas
Struktūra ir kontaktinė informacija
Struktūra
Tarybos pirmininkas
Tarybos nariai
Kontaktai
Komisijos ir darbo grupės
Asmenų aptarnavimas
Vadovų darbotvarkės
Teisinė informacija
Teisės aktai
Teisės aktų projektai
Tarybos nutarimai
Tarybos protokolai
Tarybos posėdžiai
Tyrimai ir analizės
Teisės aktų pažeidimai
Teisinio reguliavimo stebėsena
Išaiškinimai teisės aktų klausimais
Informacinių sistemų ir informacijos saugumo nuostatai
Veiklos sritys
Tarybos veikla
Tarybos veiklos sritys
Tarybos veiklos rodikliai
Tarybos veiklos ataskaitos
Korupcijos prevencija
Interesų konfliktų prevencija
Korupcijos prevencija
Lobistinės veiklos priežiūra
Pranešėjų apsauga
Administracinė informacija
Nuostatai
Darbo reglamentas
Planavimo dokumentai
Darbo užmokestis
Paskatinimai ir apdovanojimai
Viešieji pirkimai
Patalpų nuomos pirkimas
Radijo ir audiovizualinės žiniasklaidos programų, jų sukūrimo, gaminimo ir transliavimo eteryje laiko pirkimai
Biudžeto vykdymo ataskaitų rinkiniai
Finansinių ataskaitų rinkiniai
Ūkio subjektų priežiūra
Tarnybiniai lengvieji automobiliai
Darbuotojų komandiruotės
Lėšos veiklai viešinti
Konsultavimasis su visuomene
Metodinė pagalba
Dujų sektorius
Elektros sektorius
Šilumos sektorius
NŠG sektorius
Vandens sektorius
COVID-19 aktuali informacija
Paslaugos
Informacijos rinkmenos
Prašymai
Viešosios ir administracinės paslaugos
Pranešimo forma apie administracinį nusižengimą
Elektroniniai valdžios vartai
Atviri duomenys
Asmens duomenų apsauga
Teisminiai ginčai
Vartotojams
Vartotojų teisių apsauga
Interesantų aptarnavimas
Klausimai-atsakymai
Kainos/tarifai
Tyrimai ir analizės
Aktualūs klausimai elektros energiją gaminantiems vartotojams
Bendradarbiavimas
Tarptautinis bendradarbiavimas
Bendradarbiavimas Lietuvoje
Nuorodos
Giminingi puslapiai
Elektroniniai valdžios vartai
Karjera
Dažniausiai užduodami klausimai
Šiuo metu pasirinkta
Jūrinio vėjo konkursai
Atsinaujinančių išteklių sektorius
Dujų sektorius
Elektros sektorius
Geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo sektorius
Šilumos sektorius
Ginčų bei skundų nagrinėjimas
Publikuoti: 2016-10-17.
Atnaujinta: 2023-03-14
Ginčų bei skundų nagrinėjimas
Puslapio turinys
Dėl skundų nagrinėjimo
Kas yra skundas?
Kokius skundus nagrinėja Taryba?
Kokius dokumentus pateikti Tarybai kreipiantis dėl skundo nagrinėjimo?
Kokią informaciją nurodyti skunde?
Kokiu būdu pateikti skundą Tarybai?
Kiek laiko trunka skundo nagrinėjimas?
Kam galima apskųsti nagrinėjant skundą priimtą Tarybos sprendimą ar procedūrinį sprendimą?
Dėl vartojimo ginčų nagrinėjimo
Kas yra vartojimo ginčas?
Kaip energijos ar geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo paslaugų vartotojas gali apginti savo teises ar teisėtus interesus?
Kokius vartojimo ginčus sprendžia Taryba?
Ką turėtų daryti vartotojas, manantis, kad jo teisės ar teisėti interesai yra pažeisti?
Per kiek laiko vartotojas turi teisę kreiptis į įmonę dėl kilusio ginčo?
Per kiek laiko energetikos įmonė privalo išnagrinėti energijos vartotojo kreipimąsi ir pateikti atsakymą?
Per kiek laiko geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo paslaugų įmonė privalo išnagrinėti vartotojo kreipimąsi ir pateikti atsakymą?
Kaip elgtis, jeigu įmonė atsiunčia raštą, kuriame nurodo, jog netenkina energijos vartotojo reikalavimų arba juos tenkina tik iš dalies?
Per kiek laiko energijos vartotojas gali kreiptis į Tarybą, jeigu energetikos ar geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo įmonė netenkina jo reikalavimų arba tenkina juos iš dalies?
Kokius dokumentus vartotojas turi pateikti kreipdamasis į Tarybą?
Kokią informaciją nurodyti prašyme nagrinėti vartojimo ginčą?
Kaip galima Tarybai pateikti prašymą nagrinėti vartojimo ginčą?
Ar Taryba atsisakys nagrinėti vartojimo ginčą, jei vartotojas pateiks ne visus dokumentus?
Kokiais atvejais Taryba atsisakys nagrinėti vartojimo ginčą?
Kiek laiko trunka vartojimo ginčo nagrinėjimas Taryboje?
Per kiek laiko įsigalioja Tarybos sprendimas dėl vartojimo ginčo?
Ar Tarybos sprendimas yra privalomas vykdyti?
Kam ir per kokį terminą galima apskųsti priimtą Tarybos sprendimą ar procedūrinį sprendimą dėl vartojimo ginčo išsprendimo?
Ar Taryba nagrinėja ginčus dėl žalos atlyginimo?