Valstybinė
energetikos reguliavimo taryba (VERT), vadovaudamasi LietuvosRespublikos Vyriausybės nutarimu dėl Lietuvos Respublikos teritorijoje
paskelbto karantino, iki birželio 30 d. darbą organizuoja nuotoliniu būdu,
išskyrus atvejus, kai bus būtina atitinkamas funkcijas atlikti darbo vietoje.
Atsižvelgiant
į tai, laikinai keičiasi asmenų aptarnavimo bei konsultavimo tvarka:
•
karantino
laikotarpiu vartotojai ir ūkio subjektai nebus aptarnaujami VERT patalpose
ir teritoriniuose skyriuose;
•
suinteresuoti asmenys jiems rūpimais klausimais kviečiami konsultuotis su
VERT darbuotojais el. paštu, telefonu (konsultacijos nebus teikiamos
fiksuoto ryšio telefonų numeriais). Visi kontaktai skelbiami čia);
•
nemokama telefono linija 8 800 20500 laikinai konsultuojami tik vartotojai (skambinant
reikia rinktis „1”) – apie galimybę konsultuotis ūkio subjektams, pranešime iš
karto, kai bus sudarytos techninės galimybės;
•
paklausimus, prašymus ar kitą informaciją prašome siųsti el. paštu info@vert.lt, taip pat
siunčiant adresu Verkių g. 25C-1, Vilnius.
VERT, siekdama
užtikrinti, kad karantino laikotarpiu ūkio subjektai patirtų kuo mažiau trikdžių gaunant VERT paslaugas, nuo
2020 m. kovo 31 d. posėdžius organizuoja
nuotoliniu būdu.
Posėdžiai organizuojami naudojantis Microsoft Teams
programine įranga. Kiekvieną kartą rinkos dalyviams / suinteresuotiems
asmenims siunčiamas kvietimas dalyvauti posėdyje ir prašoma
užsiregistruoti, kad būtų įmanoma identifikuoti prisijungusiuosius. Prisijungę dalyviai turi galimybę girdėti posėdžio garso
transliaciją, matyti pristatymus ir pasisakyti.
SVARBU. Atsižvelgdamos
į Lietuvos Respublikos Vyriausybės paskelbtą karantiną, kurjerių
tarnybos rekomenduoja kviesti kurjerį tik tais atvejais, kai išsiųsti
korespondenciją yra tikrai būtina ir nekviesti kurjerio kasdien. Rekomenduojama sukaupti daugiau siuntų ir išsiųsti jas vieną kartą per savaitę.
Taryba, atsižvelgdama į paskelbtą karantiną ir kurjerių tarnybų rekomendacijas, informuoja, kad korespondencijos pristatymo procesas gali užtrukti ir tikisi asmenų supratingumo apsaugant nuo galimos grėsmės institucijos darbuotojus ir aplinkinius.
Kontaktai:
Komunikacija:
Loreta Kimutytė, loreta.kimutyte@vert.lt;
Dokumentų
valdymas: Inga Denaitė, inga.denaite@vert.lt;
IT
klausimai: Justas Žėba, justas.zeba@vert.lt.
Paskelbto karantino atveju VERT vykdys šias būtinąsias funkcijas su tam tikromis išimtimis:
1) Skundų/ginčų nagrinėjimas (išskyrus atvejus, kai
reikia fiziškai vykti nustatyti faktines aplinkybes);
2) Vartotojų/ūkio subjektų konsultavimas (vykdomas
elektroninėje erdvėje, laikinai konsultuojami tik vartotojai telefonu 8 800
20500 (skambinant reikia rinktis „1”);
3) Planiniai ir neplaniniai patikrinimai nėra vykdomi
(išskyrus atvejus, kai informacija, būtina patikrinimui, teikiama raštu);
4) Energetikos objektų techninės būklės vertinimas ir
pažymų išdavimas (išskyrus atvejus, jei energetikos objektas ir (ar) įrenginys
yra uždaroje patalpoje. Ne uždaroje patalpoje vykdomas tik įvertinus būtinumą
ir suderinus su ūkio subjektu ir tik tuo atveju, jei įmanoma laikytis Lietuvos
Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos skelbtinų rekomendacijų dėl atstumo
išlaikymo tarp žmonių);
5) Statybos užbaigimo procese dalyvavimas tik tuo atveju,
jeigu užtenka vertinti tik dokumentaciją ir (ar) jeigu specialistams bus
sudaryta galimybė individualiai vertinti energetikos objektus ir įrenginius, ir
(ar) vykdomas tik įvertinus būtinumą ir suderinus su ūkio subjektu, bei tuo
atveju, jei energetikos objektas ir (ar) įrenginys yra atviroje erdvėje ir
įmanoma laikytis Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos skelbtinų
rekomendacijų dėl atstumo išlaikymo tarp žmonių;
6) Leidimų išdavimas (jei būtina tikrinti energetikos
objektą ir (ar) įrenginį – vykdoma tik įvertinus būtinumą ir suderinus su ūkio
subjektu ir tik tuo atveju, jei įmanoma laikytis Lietuvos Respublikos sveikatos
apsaugos ministerijos skelbtinų rekomendacijų dėl atstumo išlaikymo tarp
žmonių);
7) Rinkos
dalyvių registracija CEREMP sistemoje, jei rinkos dalyvis ketina pradėti
vykdyti veiklą š. m. kovo 16–30 d. laikotarpiu.
Visos kitos funkcijos – atestatų išdavimas,
investicijų vertinimas, licencijų išdavimas, kainų projektų nagrinėjimas,
metodikų ir kitų teisės aktų rengimas, kuro kainų skelbimas, raštų/paklausimų
nagrinėjimas ir kt. vykdomos įprastine tvarka.